1.1 Priprema za zimski semestar
· Najava projekta. Profesori na fakultetu koji se uključeni u projekat obavještavaju studente trećeg semestra o projektu stručne prakse. Studenti se obavještavaju putem maila, preko web stranice fakulteta i SIP portala.
· Prijava projekata od strane poduzeća. Poduzeća se pozivaju na prijavu za sudjelovanje na SIP-u i definiraju projekte. Odgovarajući projekti će biti predstavljeni studentima od strane tvrtki za vrijeme trajanja SIP-a (informativna radionica) na Fakultetu strojarstva i računarstva.
· Koordinacija projekta. Fakultet preuzima cjelokupnu koordinaciju svih SIP projekata preko voditelja stručne prakse.
1.2 Izbor projekata/kandidata
· Prijava studenata. Studenti se na predstavljanju projekata prijavljuju za sudjelovanje u SIP-u pismenim putem.
· Predizbor kandidata . Poduzeća vrše odabir prikladnih kandidata na osnovu njihove prijave.
· Konačni izbor i definiranje projektnog tima. Odmah nakon odabira, na Fakultetu strojarstva i računarstva se donosi odluka o konačnom upisu studenata na SIP. Poduzeća zajednički koordiniraju oko izbora kandidata te dijele odluku o izboru s kandidatima.
· Između poduzeća i odabranih studenata se potpisuje ugovor o suradnji u 4. semestru (rad na projektu i praksa). Fakultet se zalaže za jednakost prema svim studentima, međutim dostignuća pojedinih timova se mogu nagraditi dodatno.
· Studentski timovi od osam do šesnaest tjedan rade od početka semestra u poduzeću. Ukoliko studenti rade na diplomskom radu u sklopu prakse, moguće je trajanje od punih 16 tjedana.
· Svi projekti moraju biti završeni do kraja 4. semestra (14. lipnja). Rezultati su navedeni u pisanom završnom izvješću. Detalji oko sadržaja su dogovoreni sa voditeljem stručne prakse s fakulteta nadležnim za SIP. Završno izvješće se predaje voditelju stručne prakse s fakulteta (jedna kopija) kao izvješće o praksi do unaprijed dogovorenog roka.
· Kako bi se mogla unijet ocjena/bilješka, studenti moraju imati unesen SIP modul/predmet u ISS sustavu.